Blogi on siinä määrin huono paikka, että kirjoituksia voi lukea rivien välistä. Itse kirjoittelen Blogiin omia henkilökohtaisia mielipiteitä asioista ja koirien kuulumisia, joten ne tosiaan ovat minun omia henkilökohtaisia juttuja eikä niille kannata antaa sen suurempaa tai laajempaa merkitystä..

No, nyt sitten kuitenkin oli "puskaradio" antanut 9.12 kirjoitetusta kirjoituksesta sellaisia käsityksiä, joilla ei ole mitään perää. Sain tuohtuneen emailin asiasta ja puhelun, jossa kerrottiin että minun on spekuloitu olevan tosiblondi ja tyhmä ja että olen tuolla k.o kirjoituksella antanut väärää tietoa eteenpäin. Mutta koska en aio Kata Kärkkäiseksi tai Johanna Tukiaiseksi ryhtyä niin tarkennan muutamaa omaa henkilökohtaista mielipidettäni;-)
1. Uskon ja tiedän, että DNA-testin tulos on 100% vastaus
2.Aion maksaa seuraavan pentueeni dna-testit ja jatkossa kenties muitakin pentueita, vaikka molemmat vanhemmat olisivatkin puhtaiksi testattuja. Toivon, etteivät muut murehdi siihen kulutettua rahaa ;)
3.Myyn seuraavan Wuoriluodon Landseer-pentueen terveenä/kantajana/sairaana sillä perusteella mitä pennuista otettu dna-testi (CTP) pennusta itsestään kertoo. Tulevaisuudessa katson millaista hedelmää testien tulokset ovat tuottaneet täällä ja maailmalla  ja päätän pentuetestauksen vasta sitten, kun se on ajankohtaista. (Meillä on todennäköisesti ensikesän pentujen jälkeen seuraavat Landseerpennut noin v-2011, joten aikaa on)

Ja vielä korostan, että nämä ovat henkilökohtaisia mielipiteitä joiden kanssa saa olla jokainen erimieltä. Mutta minun henkilökohtaisista mielipiteistä ei varmasti kannata tehdä sen suurempaa haloota kuin kirjoituksistani omien koirieni elämästä. Mutta ajatellaan positiivisesti-kirjoitus herätti ainakin ihmisiä, mutta tyyli taisi olla huonohko. Ja positiivista oli myös se että spekuloinnin kohteena oli minun älykkyys eikä koiran ominaisuudet :-D Olen myös siitä tyytyväinen, että yksi kasvattaja rohkeni ilmoittaa minulle puskaradion viestin, mutta jatkossa kyllä toivoisin että ihan reilusti voisi soittaa heti ja kysyä mitä tarkoitan asioilla jos jää jotain hampaan koloon. Tämä on kuitenkin vain Blogi ja koirat harrastus, joten ei elämää suurempi asia :-)